Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Utveckla Rättviks handel!


Jag behöver din hjälp!
Vi vill gärna utveckla och förbättra handeln i Rättvik, 
och det känns mycket angeläget att höra vad ni kunder tycker, 
det är ju trots allt för ER som vi finns till!
Så du som bor i Rättvik, eller kommer som besökare, 
vilken typ av butik saknar DU i Rättvik? 
Vilken bransch/varumärke/produkt?
Hur ska vi göra handeln i Rättvik mer attraktiv?
Välkommen att spåna fritt, kom med idéer och förslag!
Alla som lämnar en kommentar får en liten gåva från Furutorp, 
välkommen in i butiken och hämta senast påskafton!


Må så gott!
Lisa på Furutorp

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag saknar en stor loppis. Jag är en besökare som ofta åker till Rättvik för den fina miljön och för Furutorp. Men det skulle verkligen behövas en loppis som är öppen på helgerna. Mvh Christina Stjernlöf

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Christina,

      Roligt att du gillar Furutorp!
      2 stora loppisar som är öppna på lördagar är Erikshjälpen & Spader Madame Loppis & Vintage i Vikarbyn/Öja, har du besökt dem?

      Må så gott!
      Lisa på Furutor

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails