Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Stumpastaken


Riktigt fin & fiffig är denna stumpastake,
med många möjligheter att dekorera efter årstid & humör!

Pris 279:-

Du kan sen fylla botten med t ex sten eller...

...mossa, och sen vidare med...

...ljus & annat!

Det finns också ord som "Grattis" och "God Jul", förstås!

Jag har idag packat upp massor av fina detaljer att dekorera
kransar, ljusstakar & blomsterarrangemang med;
välkommen in att botanisera!

Må så gott,
Lisa på Furutorp

3 kommentarer:

  1. Hejsan jag är sugen på en sådan stumpastake hur går man till väga jag bor i Mörarp(Helsingborgs kommun)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      Nu sålde jag tyvärr den sista stumpastaken i lördags, men har beställt fler.
      Jag berättar på bloggen när jag fått in dem, så kan du höra av dig då, om det fortfarande är aktuellt.
      Jag skickar gärna till Helsingborg, inga problem.
      Må så gott!
      Lisa på Furutorp

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails