Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Gammal Coca Cola-box


Jag fick en kommentar från en läsare angående den gamla
Coca Cola-boxen, som påstods vara en nyproduktion.
Jag vill ju inte fara med osanning och kontaktade därför leverantören,
som bekräftar att det INTE rör sig om nyproduktion, 
utan genuint gamla Coca Cola-boxar som putsas upp och fräschas till,
eftersom de ofta är i mycket risigt skick.
Det finns inte många kylboxar att tillgå,
men så här ser boxarna ut FÖRE:


...och EFTER:


Alla boxar varierar i finish & färg, eftersom det alltså rör sig om
gamla begagnade kylboxar.

Må så gott!
Lisa på Furutorp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails