Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Att överleva Formex-mässan


För att överleva Formex-mässan så är bekväma skor a och o.
Med 8 timmars traskande per dag på hårda betonggolv,
och en luft som inte känns speciellt fräsch,
så måste du vara rätt utrustad och väl förberedd.
I år provade jag att gå i mina "träskor" från a nordin,
och det visade sig vara ett mycket bra val!
Hemligheten är den sviktande sulan, och fötterna kändes
förvånansvärt pigga & fräscha efter 2 dagar.
Det finns flera märken idag som tillverkar skor med den här
typen av sula, som jag varmt kan rekommendera
om du går mycket på hårda golv om dagarna.

Må så gott!
Lisa på Furutorp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails