Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Snyggaste vinboxen!


Det har varit svårt att hitta en snygg förvaring för vinboxen
som tål att stå framme på bordet,
men nu har det äntligen kommit en riktigt snygg & stilren box!

Finns i zink och vitlackerad plåt,
metallskylt medföljer med text för rött eller vitt vin
249:-

Ta bort kartongen och stoppa bara ner själva påsen med vin,
och stick ut tappkranen genom hålet.

Fin present att ge bort:
Fyll flaskan med hemgjord saft eller kryddad snaps,
knyt fast ett fint band; voila!

Gammeldags glasflaska med porslinskork,
finns i två storlekar: 30:- resp. 40:-
Vitt Rättviksband 10:- /m

Må så gott!
Lisa på Furutorp

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Såg i pralin idag skålar och krukor som du säljer i turkost. Skålarna är jag jätteintresserad av men bor inte i Dalarna längre... Har du möjlighet att skicka?
    Maila mig på info@eternityskincare.se
    Med vänlig hälsning, Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Stina,

      Roligt att du gillar mina produkter!
      Jag har mailat dig ang. Pralin-produkter & frakt.

      Må så gott!
      Lisa på Furutorp

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails