Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Dalkullan AnnaViktoria


Idag vill jag stolt presentera nyheter från dalkullan


som med sina stilrena produkter vill förmedla och bevara
skandinaviska uttryck och traditioner
genom modern design.
Och jag tycker att hon har lyckats bra!

Jag har valt Dalahästen, av naturliga skäl,
och här följer ett axplock av det jag packat upp idag!




Nyckelring, mobilsmycke, flasköppnare, disktrasa


Välkommen in i butiken för att titta på övriga produkter,
eller klicka på länken ovan för att komma till
AnnaViktorias hemsida.

Må så gott!
Lisa på Furutorp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails