Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

-20% på allt!


Sommarens nyheter fortsätter att strömma in,
och jag behöver mer plats att visa alla fina sommarprodukter!
Därför, mina vänner, erbjuder jag i dagarna två:



Detta erbjudande gäller på ordinarie priser
allt som finns i butiken,
och alltså inte på beställningar.

(Denna annons finns med i veckans nr av Magasinet.cc,
men tyvärr har dom skrivit fel datum i annonsen...
Rätt datum är 29-30.6, som ovan)

Välkomna!
Lisa på Furutorp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails