Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Senaste favoriterna!

Under Formex-veckan i januari & augusti så är det alltid
massiv slutrea på stan, och chansen är stor att göra fina fynd.
Så även denna gång!
Jag är väldigt förtjust i stövlar, som ni kanske vet,
och denna gång hittade jag ett par stövletter
i cognacsfärgad nubuck.
Supersköna, trots den lite högre klacken.

Och bäst av allt;
priset efter alla avdrag blev endast 264:-!!
(Ord pris 1199:-)
Ibland har man tur!

Må så gott!
Lisa på Furutorp

1 kommentar:

  1. Väldigt fina, och vilken tur du hade! Har liknande, men inga äkta skinn i dem inte.

    Vilken fin blogg du har!

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails