Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Advenstljusstakar -20%

Passa på att skaffa nya fina ljusstakar till 1:a advent!
Just nu får du

på alla elljusstakar:

RUT 
(ord pris 449:-)
med rabatt 359:-
(SLUT)
NUSNÄS med 2 ljus
(ord pris 379:-)
med rabatt 303:-

NUSNÄS med 4 ljus
(ord pris 499:-)
med rabatt 399:-
(SLUT)

 
Ljusstakarna finns enbart i vitt,
alla med lågenergilampor (LED).

Lisa på Furutorp

1 kommentar:

  1. Hej! Jag hamnade på din blogg när jag letade efter en rosa matta med stjärnor på Google.. Såg att du tidigare har sålt en sån jätte fin som jag såklart blev kär i! :) Du råkar inte ha kvar den? Tacksam för svar.. /Ellenor. ellenorbergstrom@hotmail.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails