Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Inspirationskälla

Vilka härligt lata semesterdagar jag & min lilla familj har haft!
Njutit i solen, badat, ätit & druckit gott, lyssnat på massor av
bra musik på både stora & små konserter och fester.
Vi har verkligen fått chans att ladda batterierna
och bara fått rå om varandra; underbart!
Hoppas att ni också fått chans att njuta av sommaren!

Även datorn har fått ta semester och mest varit avstängd,
men nu kommer jag att återkomma med tätare inlägg.
Nu känns det också riktigt kul och inspirerande
när alla kataloger med höstens inredningstrender
ramlar in i brevlådan.

En riktigt härlig inspirationskälla är Anna Örnbergs nya bok

Pris 159:-

Du som älskar att fynda på loppisar och antikbodar, sy, måla, snickra och ändra om, har alla möjligheter att inreda sin egen lantliga oas även om plånboken är tunn.
Anna ger handfasta råd, konkreta tips och beskrivningar på både små och stora projekt för det lantliga hemmet.
Låt dig inspireras av den här gör-det-själv-boken!
 

Må så gott!
Lisa på Furutorp

PS: Om du fortfarande inte har sett och lyssnat till
så är mitt enkla råd; Gör Det!
Han är en upplevelse utöver det vanliga, tro mig!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken fin blogg!! Vi har nyligen startat en blogg som är uteslutande om heminredning - BARA gamla nötta ting!! Inläggen är proppadde med inspiration, fix och Gör-det-själv-tips. även en Till-Salu-kategori med gamla möbler finns. Gillar du gammal lantlig charm så ge vår blogg ett besök!
    ...vi är inte helt och hållet inne på Shabby Chic utan gillar färg och liv!

    http://jolii.blogg.se

    Ha en kanondag!!
    // Lina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails