Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Livet efter Formex

Så är man då tillbaka till livet efter Formex...
Vansinnigt kul, stressigt & inspirerande!

Det kommer förstås massor av nyheter,
bl a dessa underbara handgjorda produkter från
Munkholm i Danmark!
Tina Munkholm tillverkar alla produkter själv,
bl a tvålar, doftljus, saltscrub & schampoo,
och paketerar i fina, genuina glasburkar,
som kan återanvändas till annat.
Det gillar vi!



Jag kommer även att utöka min barnhörna,
med fina förvaringslådor, rejäla leksaker, gosedjur,
kanske en barnsäng + sängkläder,
samt lite annat smått & gott till barnrummet,
och förstås fina presenter till dop & födelsedag!

Ser fram emot alla leveranser som stundar!
Må så gott!
Lisa på Furutorp

1 kommentar:

  1. hej hej.
    jag har precis börjat läsa din blogg. kul att få inspiration av andra.
    ha en bra dag...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails