Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Butiken stängd V3



Frossar just nu i vårnyheter inför stundande mässa!
Visst får man väl lite vårkänslor,
trots snö & kyla utanför fönstret, eller hur?!


Pyssel i växthuset

Gammaldags franskt zinkbadkar

Kviltade plädar i våriga färger

Otroligt fint zinkhus, ute eller inne


Söta vimplar till sommarens saftkalas!
(Finns självklart också i rosa)

Allt detta, och mycket mycket mer,
kommer till butiken med början i februari.

Tills dess får du upp till

50% rabatt

på massor av fina saker,
för att göra plats åt vårens nyheter!

Men observera att butiken håller stängt under V3,
öppnar åter tis 26 jan.


Må så gott!
Lisa på Furutorp

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Är det 50 % på beställningar via nätet också?
    Mvh Sofia

    SvaraRadera
  2. Svar till Anonym:

    Upp till 50% rabatt gäller på flera hundra utvalda produkter, men av utrymmesskäl kan jag tyvärr inte visa alla här på nätet.
    Återkom gärna om det är någon speciell produkt du är intresserad av, så kan jag kolla om den är på rea.

    Må så gott!
    Lisa på Furutorp

    SvaraRadera
  3. Hej! Vi är nästan klara med all renovering hemma nu så du kan skicka mattorna så fort dom är klara (skrev att jag inte ville ha dom förens i februari) men du kan skicka dom så fort de är klara :) sen tänkte jag höra om den vita tvättmedelshinken e på rea? isf vill jag ha en sån oxå :) Mvh Marina Karlskoga

    SvaraRadera
  4. Skönt att du ger oss lite vår och sommarkänsla mitt i stundande värsta snöoväder

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails