Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

DIDDI & Rättviks Marknad

2-3-4 oktober har vi Marknad här i Rättvik,
en av Sveriges största med drygt 100 år på nacken.

Jag kommer då att erbjuda

20% rabatt
på alla tyger!

Gäller under marknadsdagarna på ordinarie priser.

Har ni vägarna förbi, så välkomna in!

***
Har fått hem massor av nya smycken från DIDDI,
och vill gärna passa på att ge er ett litet smakprov!










Må så gott!
Lisa på Furutorp

3 kommentarer:

  1. Hallå i Rättvik!
    Har precis lagt till dig som favorit!! Tack för en härlig blogg!Kanske vi syns en dag om man droppar in i butiken...
    /anna

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig marknadshelg. Jag är såå nöjd med allt jag handlade hos dig, lammfällstyget, stolsdynorna, buren och ljusstaken. Toppen!

    Du har en så otroligt fin affär som jag kommer besöka varje gång jag är i Rättvik.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det gick bra under marknaden. Kom inte ens till Rättvik denna gång. Regnade för mycket på söndagen när jag skulle åka.

    Ha det bra!
    Kram Ullis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails