Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Svårt val


Allt regnande i sommar blev droppen (he he) för mina gamla gummistövlar, och jag ser äntligen min chans att skaffa dessa vaaansinnigt snygga stövlar från Ilse Jacobsen, som jag länge drömt om!
Svarta, snygga, stilrena, praktiska.
Tänkte jag först.
Tills jag såg alla andra läckra (men kanske mindre praktiska) färger...




Varför ska det finnas så många svåra val i livet?!?

undrar
Lisa på Furutorp

2 kommentarer:

  1. Jag köpte mina svarta i höstas, var på vippen att köpa vita men så hörde jag att de lätt kan gulna, och det lät ju inte så skoj. Så håll dig till en mörkare färg tror jag!

    SvaraRadera
  2. Åhh, de är ju bara för snygga! Men för dyra. Enl min mening, så jag håller mej nog till gamla Viking el Tretorn: ) Men skulle jag välja- svarta!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails