Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

One of a kind


Kommer snart att få in jättefina möbler i vitt med patina,
auktions & loppisfynd som fått nytt liv med färg & pensel,
och blir då så här fina!



Varje möbel är unik och finns bara i ett exemplar.









Är du på jakt efter någon speciell möbel i gammal stil,
så hör gärna av dig med önskemål, så kan du få din helt unika möbel.
Ring mig på 0707 - 338385

Må så gott!
Lisa på Furutorp

4 kommentarer:

  1. ojojoj ! Vackrare möbler får man nog leta efter =) jisses ! Den soffan skulle passa fint i vårat hem ;) Ha det bra ! /Lisa

    SvaraRadera
  2. Så snygga möbler. Skulle lätt kunna ha allihop om jag hade plats. Skulle också vilja boka ett nummer av nästa magasin från Jeanne D'Arc som kommer i sommar.

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  3. Såå fint!!
    Alldeles underbart!

    Du målar inte det själv eller, -!
    Jättetjusigt textat...

    Mariette

    SvaraRadera
  4. Men oj så vackert det blev....mmm njuter av dina vackra möbler en stund
    Kram Lisa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails