Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Summer in Newport Bay


Måndagen den 27 april kl 18-20 är det

Premiär på Furutorp

för Lexingtons nya sommarkollektion

Summer in Newport Bay

Passa på att ta en kväll ledigt med väninnorna
för lite sommarinspiration, mingel & tilltugg.

Du har även chans att träffa Christina från Lexington,
som berättar om den svenska framgångssagan.


Handla Lexington för minst 300:-
och få en Lexington-handduk på köpet!


Dessutom 10% rabatt på övrigt sortiment i butiken.
(Gäller på ordinarie priser)

Jag hoppas få se dig på Furutorp den 27 april!

Varmt välkommen!
Lisa på Furutorp





Efter minglet går vi ner till Sjövillan vid Siljans strand,
där Gudrun lovat oss specialpris på deras underbart goda räkmacka,
med förslagsvis ett glas vitt till;
vore inte det en skön avslutning på kvällen, så säg?!
(Kanske kan vi sitta utomhus, dom har visst lovat uppåt 20*...)

Vill du hänga med till Sjövillan så hör gärna av dig!
Lisa 0707 - 33 83 85

4 kommentarer:

  1. Massor av snyggt som vanligt! Jag tror jag får ta en tripp förbi butiken i stan i helgen.

    Ha en underbar dag!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ååååå....så spännande. Får nog stanna kvar efter jobbet på måndag :)

    SvaraRadera
  3. Åh, så himla mycket fint! Låter jättespännande. Kanske jag tar en tur till Rättvik, vem vet!/Ha en härlig helg! Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Skulle jätte gärna vilja komma men är ju på kurs och kommer inte hem förrän på tisdag. Hur har du öppet nästa helg när det är marknad? Då blir det ju i alla fall en tur till Rättvik.

    Ha en bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails