Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Hemlängtan


Packade upp den här ursnygga skylten idag,
och kom då på ett litet HOME-tema!


Vitlackerad plåtskylt med fin text


Kuddar i vitt och beige, med vit broderad text

Gedigna bokstäver i rostigt gjutjärn

* * *

Idag landade nr2 av det härliga magasinet från Jeanne d'Arc Living i butiken! Ni som har beställt, kom till butiken och hämta ert ex! Ni andra som vill ha, skynda er, det finns blott 7ex kvar...

Nu ska jag själv krypa ner, börja bläddra och drömma mig bort...

Må så gott!

Lisa på Furutorp

5 kommentarer:

  1. Vilken underbara sätt att uttrycka "Home" :) Jag hade gärnat velat ha bokstäverna. Dem är söta ;)

    SvaraRadera
  2. Jag blir ju alldeles sjuk av habegär, helt underbara saker...det lilla vita växthuset i ditt förra inlägg och homeskylten är ju bara såååå fina.
    Soliga kramar Lisa

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint. Ska försöka komma förbi i veckan oh hämta mitt ex.

    Ha en riktigt skön helg!
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. Vilka fina saker du fått in i butiken. Härligt!

    SvaraRadera
  5. Hej. Underbar home skylt, vad kostar den? Mvh Johanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails