Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Försiktig vår


Med lånad kamera vill jag visa er lite vårinspiration,
men inte den där färgexplosionen, den kommer senare,
utan den där första, trevande våren,
när snön fortfarande ligger kvar på sina ställen.

Man sitter ute & kurar under filtar & fårskinn,
man ska bara sitta ute, med nåt varmt i koppen
och njuta av dom första värmande solstrålarna!
Underbart!

Blekblå pärlhyacinter mot zink & nött vitt,
så vackert tycker jag!







Må så gott!

Lisa på Furutorp

PS: Kameran har precis kommit till rätta,
mamma är lättad, och återkommer snart med fler vårbilder!

11 kommentarer:

  1. Vilken underbar zinkhylla och visst är det grå så ljuvligt ihop med de blå pärlisarna, ha en bra dag, kram VIOLAN

    SvaraRadera
  2. Du är sååå duktig att få ihop det snyggt!
    kram irene

    SvaraRadera
  3. Tack för dina bilder. Behövs någon som sprider lite vårkänslor ;) Kramar Benita

    SvaraRadera
  4. Jättemycket fint föll pladask för "kryddstenarna".

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Va´skönt för dej att kameran har kommit till rätta, jag kan tänka mej känslan innan. Härliga bilder du visar, nu kommer det väl mer framöver från din egen kamera kan jag tro. Fina kompositationer sprider härliga "snart är det vår"känslor.
    Är det OK att jag länkar till dej i min blogglista, när jag får till den på min blogg?

    Det var väl sjutton om jag inte skulle ta mej upp till Rättvik framåt våren och kika in i din butik, den känns "värme".

    Hälsningar från Leni

    SvaraRadera
  6. åh vilka fina stenar!!
    jag måste verkligen ta mig en tur till Rättvik snarast!!

    SvaraRadera
  7. Supersnygga lådor med pärlisarna! Och de där stenarna är ju för läckra, vårvarning!!! Vackra foton! Mari.

    SvaraRadera
  8. Så underbara bilder. Vilken tur att du har hittat kameran. Man kan ju undra var det var. Kommer magasinet den 27 till dig så man kan hämta det eller får man vänta någon dag? Har givetvis beställt det.

    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar blogg du har och vet du vad? Jag följer nu din blogg! :-) Kanske du vill göra detsamma? Många härlig vårkramar Benita

    SvaraRadera
  10. Vilka underbart mjuka softa vårbilder...så vackert
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Så mycket fint du visar, jag önskar jag fick strosa runt i din butik. Tror jag skulle trivas utmärkt.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails