Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Bokstavligt talat


Dom fina vita träbokstäverna kommer in igen nu på fredag,
Hipp Hipp Hurra!!!
Välkomna in alla ni som längtat efter dom!





Alfabetet, lösa bokstäver, 12cm
(30:- /st)



Carpe Diem, 6cm
(79:-)



God Jul på pinne, 6cm
(79:-)

Må så gott!
Lisa på Furutorp

1 kommentar:

  1. Härligt med alla bosktäver. Tittade på dem när jag var in till dig sist men då fanns inte alla som jag tänkte på. Får ta en tur till Rättvik när jag är ledig.

    Ha det bra!
    Kram Ullis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails