Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Efterlysning

Jag är på jakt.
Fönsterjakt.
Jag har en idé om att göra ett väggskåp i badrummet,
med dörr av ett gammalt fönster.
Men det måste vara ett väldigt vackert fönster,
gärna med många små rutor.




Har hittat denna underbara skattkammare vad gäller gamla fönster & dörrar, men det ligger i Borås-trakten, och där har man ju inte vägarna förbi varje dag precis...


Kika gärna in på

Har ni möjligtvis tips på en liknande guldgruva nånstans i mellansverige?

Må så gott!
Lisa på Furutorp

3 kommentarer:

  1. Kan tyvärr inte hjälpa dig, men skulle gärna kunna tänka mig några jag också, för de var så fina. Ses i morgon.

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Om du är i stockholmstrakten så finns Nacka byggnadsvård i Överjärva (Solna). Där finns ett stort förnsterlager. Annars tror jag även att Gysinge byggnadsvård har gamla fönster. Det är ju närmare dig i alla fall!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Lycka till med fönsterletandet. Har dun kollat Blocket och Tradera?

    Kram Cilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails