Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Klapptips


Efter ett antal maginfluensor i vår lilla familj så har det nu stillat sig lite, och jag kan äntligen ägna några timmar åt butiken igen, som är mitt uppe i ommöblering, omskyltning & ompyssling...
Allt för att bli julfin inför stundande skyltsöndag!

Här bjuder jag på lite inspiration & klapptips!


En kruka, ett blockljus, lite mossa, ett fint snöre, en etikett.
Voila!
En fin gå-borts-present som du faktiskt gjort själv!


Ett måste för den inredningsintresserade, späckad med vackra inspirerande bilder & massor av tips om hur man får till en härligt nostalgisk julkänsla i vitt & naturfärger.

(Ska förresten slå in ett ex till mig själv...)



Några vackra ljus i rustik påse med knytband.
Finns även ljuspåsar i skir vit voile.

Kommer snart med fler tips!

Må så gott!

Lisa på Furutorp

3 kommentarer:

  1. Det är ju så härligt med allt pyssel inför jul. Hoppas att du hinner klart med det du ska. Blir ju sugen att titta in igen när du pyntat klart.

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga och inspirerande bilder. Skall försöka hinna in en snabbis idag för jag har ett ärende i Boda, vad får du se i ett senare inlägg.......
    Måste se vad du har för underbara julvaror i butiken. Kram Eva-mari

    SvaraRadera
  3. Hej LIsa, va skönt att du kryat på dig, inte kul att vara magsjuk.... jag var in till din mysiga butik i förra veckan med min kompis Lisbeth. Vi frossade runt där och så köpte jag mattan, sååå snygg! Många adventshälsningar från Mari.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails