Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Den gyllene vägen


Jag går den gyllene vägen...


...varje dag!

För så här ser vägen ner till Furutorp ut just nu,
som en härligt gyllengul matta!

Idag kom äntligen höstleveransen från GreenGate,
som varit kraftigt försenad,
hoppas snart kunna visa er lite bilder, kanske redan imorrn!?

Må så gott!
Lisa på Furutorp

3 kommentarer:

  1. Din bild är när hösten är som bäst fastän jag inte gillar höst

    kram Karina

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild! Blir ju lite avis att du får vandra på den fina vägen varje dag ;-) Mysigt!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Vilken helt fantastiskt underbar bild på en ljuvligt vacker väg och grindentré! Åååh vad hösten är tjusig!
    Kram, Josefine

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails