Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Efterlysning!

Jag har haft SNÖ-smycken i butiken under några år,
men har nu tröttnat eftersom dom finns överallt
och känns inte så exklusiva längre.

(Har just nu utförsäljning av alla SNÖ-smycken till halva priset!)

Här skulle jag behöva er hjälp, mina kära bloggvänner!
Har ni tips på fina/vackra/speciella smycken,
så skriv genast en kommentar!

Bästa tipset belönas med en liten present!

Kram på er,
Lisa på Furutorp

12 kommentarer:

  1. Linda gör jättefina smycken. Hon har webbutiken http://dreamsofpearls.blogspot.com/

    Hon har också en härlig blogg http://lindasvitatankar.blogspot.com/

    Titta gärna in där. Hoppas att det är lite lugnare för dig, men att det fortfarande är många som kommer o handlar.

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. www.parlaannadjurberg.se/


    PÄRLA
    Anna Djurberg


    Puss och Kram

    SvaraRadera
  3. Hej...Jag håller med Ullis om att Lindas smycket är SÅ vackra...
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Har inte några tips på smycken men jag vill bara säga: Guuuuuuud vilka härliga rum ni har fått till. Verkligen inspirerande, fanns mycket där som jag kan tänka mig. Skall ta ett snack med HarryBoy igen så dyker jag nog upp och tar med mig halva affären hem. /Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Har inte så stor koll eftersom jag inte bor i Sverige, jag har nyss upptäckt "Pearls for girls" kanske är jag lite efter er tid...

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Mitt tips måste bli namnsmyckena som bloggaren Inredningsgalen tillverkar. Galet vackra! Med barnens namn om man har barn eller med makens namn om man har make... Möjlighet till datum finns också. Ta dig en titt hos henne.

    SvaraRadera
  7. Hej, jag gillar smycken från ZiZ jättemycket. De är mycket snyggare än snö! Pärlar en del själv och tittar runt på andras smycken en hel del, men ZiZ är kanonfina tycker jag. Jag har nyss varit i Dalarna en vecka men kom tyvärr inte i närheten av din butik. Synd!

    SvaraRadera
  8. Hej! Mina favoritsmycken kommer från Ouch! by ko-ko-no (www.ouchbyko-ko-no.com ). /nadia

    SvaraRadera
  9. Smyckerna från "U it's you" (www.uitsyou.com) är väldigt fina /sussi

    SvaraRadera
  10. JUJU jewels. Finns både dam, unisex och kids - superjättefina!
    http://www.juju-italy.eu/web/index.html

    Kram Eva

    SvaraRadera
  11. Ouch by ko-ko-no är jättefina!

    Annars så kan du ju titta på min och makens hemsida. :)
    www.madebycanberger.se

    Hälsningar
    Petra

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails