Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Teknikens under



Houston, we have a problem...

Jag kan inte svara på era mail, vilket känns mycket frustrerande!

Man har ju vant sig vid att kunna ställa snabba frågor, och förvänta sig lika snabba svar, och det känns inte speciellt bra att inte kunna skicka iväg svar samma dag, som jag brukar.
Det fungerar sporadiskt, och jag vet inte när det kommer att fungera till 100% igen. Dom jobbar på det. Tills dess; RING om ni vill ha snabba svar på era frågor!

Långrandig Svart/Vit, Tvärrandig Röd/Vit

Mormor Röd/Vit
Mormor Sand/Offwhite
Stjärnor Sand/Offwhite, Stjärnor Rosa/Vit

Alla mattor är dessutom vändbara.
Du kan läsa mer om mattorna i mina inlägg från 14 mars.
.
Jaha, så blev klockan ett igen då, på natten alltså...
Sitter alltid vid datorn en stund efter att lilla Gustaf somnat, och han somnar sent. Det blir min egen lilla stund att koppla av, ta en kopp te, titta på fina bilder hos alla duktiga bloggare, och drömma om nästa projekt på Furutorp...
.
Må så gott!
Lisa på Furutorp

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Vill tala om att jag är så nöjd med min matta......kanske beställer jag en till snart.

    Ha´det så gott!
    Miamaria

    SvaraRadera
  2. Häromdagen spillde jag ut en halv kastrull med gulaschgryta över min fina fina svart/vita stjärnmatta i köket. De flesta men inte alla fläckar gick tyvärr inte bort i tvätten...
    Men lika glad är jag för det, då måste jag ju köpa en ny!!!! De är ju så fina!

    SvaraRadera
  3. Vilka jordisar han kom hem med.:-D

    Jag går och funderar på den där mattan titt som tätt. Kanske passar nu när man gjort om lite.;-)
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara mattor! Jag hittade hit igår kväll och drabbades av ett otroligt habegär efter att ha sett stjärnmattorna. Jag har länkat hit så jag hittar hit igen så snart jag känner mig redo att unna mig en matta! Fantastiskt fina!
    ~Josefine

    SvaraRadera
  5. Ååh vilka fina mattor. Mormorsmattan är nog min favorit. Hittade hit via 'vitthusmedvitaknutar'. Nu är bara frågan vilken färg, hur lång/långa/många jag ska ha =)
    Jag återkommer!

    SvaraRadera
  6. vill ju inte missa att få ett besök så jag lägger till min blogglänk igen för det verkade inte funka i förra kommentaren //Efwa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails