Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Nordiska Trädgårdar Del 2


Vilket underbart väder vi haft här idag! Första riktiga vårdagen känns det som! Man blir ju så barnsligt glad när solen & värmen äntligen återkommer, eller hur?!

Då passar det ju bra att visa lite mer vårinspiration för trädgården!


Dekorativa gjutjärnsplattor med text på latin


En liten oas i betongen


Patinerade krukor & rost


Grått & Grönt


Enkla miljövänliga krukor!


Vackert stilleben med slitet vitt, grått & mycket grönt!


En ros, är en ros, är en ros...

Återkommer med fler bilder en annan gång.
Har fotat lite nyheter i butiken som jag tänkte visa er istället, lägger in dom imorrn!

Må så gott alla!
Lisa på Furutorp



6 kommentarer:

  1. En ros i betong är så läcker - en sån vill jag ha!
    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Så härlig trädgårsinspiration! Har en annan sorts stenrosor, det är så vackert mot det grönskande...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh så mycket vackert! Rosorna vill ha, vill ha, VIIILLL HAAAAA! Sorry jag blev lite uppspelt där, men jag vill verkligen ha en sådan ros! Är det nått du tänker ha i butiken? /Kram

    SvaraRadera
  4. Men å vad mycket fint du visar. De där betongrosorna är underbara. Vart kan jag köpa såna??? Håller med Doften av Vanils - viiiiillll haaaaa!

    SvaraRadera
  5. Åhhh en gjutjärnsplatta att dekorera med. Det var min stil det. Kommer dem att finnas i Din butik? Skulle passa perfekt framför min trappa. Får hålla ögonen öppna efter en sån.

    Annika

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails