Här kan du följa livet på inredningsbutiken Furutorp!

Jag gläntar även på dörren till mitt hem Furutorp, och delar med mig av
inredningsdrömmar & renoveringsvåndor...
.......................................................................................................................................

Naturlig Påsk


Är inte så förtjust i grälla påskfärger, milt uttryckt, så hos mig går påsken i naturfärger.


Vackra naturliga påskfjädrar


Agda i sitt rede


Söta små vaktelägg i rede



Möjligtvis kan lite fräscht vårgrönt leta sig in på påskbordet



En grön kärleksförklaring



Spirande vårblomster



Urna med härligt rostig patina



Maffig krans med ägg & fjädrar



Med önskan om en Glad Påsk till Er alla!

Lisa på Furutorp

18 kommentarer:

  1. Jättefint du har det... Sååå kul med en butik,,, de är min dröm men jag ska öppna det någongång... Kram josse

    SvaraRadera
  2. Såååå vackert och alldeles underbart!!!!!
    Ha en riktigt trevlig Påsk!!!

    SvaraRadera
  3. Så fint!!!!

    Vi syns väl på blåkulla i kväll!!
    Kvasten är avdammad här o häxbryggden på kokning!!

    Glad påsk Millan!!!

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga grejjer! Gillar speciellt det gröna hjärtat...

    Kram Annica

    SvaraRadera
  5. S� fint du pyntat! H�ller med dig och v�ljer g�rna naturinspirerat p�skpynt! �nskar en glad p�sk! /Ida

    SvaraRadera
  6. åh vilken tur att jag hittade hit =)

    så mycket fint blev alldeles Gaaaalen då jag såg din jeans fotölj vaaar har du hittat den vad är det för märke vad kostade den ??????

    MUMS det snyggaste jag settt i fotöljväg

    sedan dina mattor
    helt underbara

    jag länkar till dej ok?
    ha en underbar påskafton

    SvaraRadera
  7. Hej,

    Vilken trevlig blogg. Dina mattor är helt superfina. Jag blev kär i de med stjärnor på...mmmmm!!

    Glad påsk!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  8. Hej på dig i Furutorp!
    Vackra bilder du visar på din sida.

    Tycker jätte mycket om dina mattor, framför allt den med mönstret från din mormors matta.

    Gör du dem i bomull oxå?

    Hoppas allt är bra i Dalarna.

    MVH Jessika på bloggen Gula Villan

    SvaraRadera
  9. Hej Lisa, Vilken härlig blogg, kul att ha hittat hit, och plastmattorna, hm ser ju bättre ut än pappelina och dom är ju nästan lite uttjatade, jag ska fundera och kolla mått så återkommer jag med en beställning till dig :-) Glad Påsk till dig, Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Tittar in och önskar Dig och din familj en fortsatt skön påskhelg!!!
    Jag kommer att besöka din affär vid nästa Rättviks besök, jag lovar eller man kanske ska ta sig en utflykt dit......
    Kramar Eva-Lis

    SvaraRadera
  11. Trevlig blogg kul att hitta hit mvh Maria

    SvaraRadera
  12. Pip!
    Inne och kikar titt som tätt... och just nu dreglar man bla över den där brödburken - bread - som är på väg in? Hm, gissa vem som önskar sig just en sådan, hihihi... dröm-dröm-dröm... stannar väl där? ;)
    Må så Glad Påsk, än... Värmländskan Bim

    SvaraRadera
  13. åh kul hitta hit,vilket vackert hem/butik..fina inspirerande bilder!!kram E

    SvaraRadera
  14. Va kul att man har hittat hit, har länge undrat om ni inte har ngn hemsida men en blogg är ju ännu roligare!! Brukar kika in på furutorp lite då och då, jobbar i rättvik! Härligt att du har ett hem vid samma namn!

    Hälsningar M How

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Jag var in i din butik under påsken
    och jag måste säga att det var den mest välsorterade butiken jag varit in i på länge. Kan du inte visa mer av läderfåtöljerna i patinerat skinn. Dem var såå läckra!!!
    K

    SvaraRadera
  16. Så mycket fina saker, jag som letade så efter fina fjädrar innan påsk men hittade inga. Nåja nu vet jag vad jag kan finna dem. Go kväll!

    SvaraRadera
  17. Jag har mailat dig igen, hoppas du får det...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  18. Vilka fina krukor,vackra bilder!
    Hoppas du haft en underbar påsk!

    Kram Katarina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails